quarta-feira, 15 de maio de 2013

1964 - Rita Streich - Volkslieder und Wiegenlieder



01 - Du, Du Liegst Mir Im Herzen
02 - O Du Liabs Angeli
03 - Frere Jacques
04 - L'Amour De Moi - Rita Streich Hedwig Bilgram
05 - Canto Delle Risaiole
06 - Z'Lauterbach Hab I Mei Strumpf Verlor'n
07 - Schlof Sche, Mein Vogele - Rita Streich Fred Artmeirer Hedwig Bilgram
08 - Drink To Me Only With Thine Eyes
09 - Nobody Knows The Trouble I've Seen
10 - Sakure - Sakura
11 - Tschubtschik - Rita Streich Fred Artmeirer
12 - Spi Mladenez
13 - In Mezo Al Mar - Rita Streich Fred Artmeirer
14 - Wenn Ich Ein Voglein War
15 - Der Mond Ist Aufgegangen
16 - Muss I Denn Zum Stadtele 'Naus
17 - Weisst Du, Wieviel Sterne Stehen
18 - O Wie Wohl Ist Mir Am Abend - Rita Streich Regensburger Domspatzen
19 - Wo E Kleins Huttle Steht
20 - All Mein Gedanken
21 - Glockenruf - Rita Streich Regensburger Domspatzen
22 - Der Burgermeister Von Wesel - Rita Streich Regensburger Domspatzen
23 - Der Wechsel Der Jahreszeiten - Rita Streich Regensburger Domspatzen
24 - Schlaf, Herzenssohnchen
25 - Schlafe, Mein Princhen, Schlaf Ein
26 - Sandmannchen
27 - Der Kuckuck - Rita Streich Regensburger Domspatzen
28 - Schwesterlein
29 - Ach Modr, Ick Will En Ding Han
30 - In Der Fruah
31 - Abendlied - Rita Streich Regensburger Domspatzen
32 - Ave Maria - Rita Streich Regensburger Domspatzen

DOWNLOAD Mega

3 comentários:

PH disse...

Hi, Thanks for sharing the Rita Streich! Cannot extract the files because it creates a read-only folder.. Can you please change the archive and re-up?
Thanks!

robin disse...

I had no problem to unzip the files, though.
Thanks, Falsario, I love Rita Streich !

Anônimo disse...

I don't had problem to unzip too...

PH, try click with the right button on the zip file, and select the option "extract here" :)